Utmaning

Utmaningen jag fått av lotta.

Instruktioner: Svara på de 5 frågorna du får. Skicka sedan vidare 5 nya frågor, som du själv hittar på, till 5 andra bloggare som du länkar till på din blogg. Skriv på deras bloggar att de fått en nominering så att de inte missar den!

1. Om du skulle tvingas flytta från det land du bor i, vilket annat land skulle du vilja flytta till och varför just dit?
SVERGIE, one word; SOFIA!

2. Om du skulle få välja att EN död person skulle komma tillbaka till livet, vem väljer du och varför?
marilyn monroe, caz she was totally awsome! 🙂

3. Vilket väljer du? Att din näsa skulle bytas ut till ett gristryne, eller att dina tänder skulle bytas till kanintänder? Berätta gärna varför du väljer som du gör!
nå eftersom jag alltid blivit mobbad pgamina ”kanintänder” så kör jag på safe o väljer det 🙂

4. Om man bortser från självklarheter som tex familj och vänner, vad får dej att bli glad och må riktigt bra?
att ha en lugn, mysig stund med kaffe o gott med en bra bok med en massa ljus tända.

5. Vad är din högsta önskan just nu?
att jag skall få gå på inriktningen nästa år så vi kan börja betala av lånet inom utsatt tid.
Och att jag mirakulöst skulle hinna klämma in en till unge inom de närmsta 5 åren, ser hopplös ut just nu men drömma o planera kan man ju 🙂
Även att huset ska bli färdigt smärtfritt och snaaabbt!!! 🙂

Jag utmanar er senare & hittar på nå frågor 🙂

Kommentera

