Välkommen vår!

Åh i loove the väder just nu! Önskar jag kunde vara ute heela tiden.
Men d går ju inte.

Jobbar 7-3 alla dagar, stiger upp 5.15 och kommer hem 16.15.
Oftast, det har som blivit lättare att ha dagskift och kunna natta lillan, dessutom as-jobbigt att köra hem efter 22, alltså hemma till 23 😭

Men på söndag kör jag sista skiftet på avd 1 och siktar in mig på kirr & op nu. ”Bara” 4 veckor där och sen lite eller mycket o intensiv månad med skola så får jag ” sommarlov”,
Fick jobb på bädden i årvas 3-4 dgr i veckan så ska bli skönt. Att få vara hemma med lilltrollet lite mera.

Nu har hon slutat på dagis och sköts av kims mormor. Passar ypperligt för oss just nu, så glad att hon vill & orkar med henne 🙂

Stress över underkända tenter hänger annars över huvudet, men idag valde jag att ta paus från allt och drog till vasa med lillan.

Vi träffade morfar ”offa” och han hjälpte med lite bilbestyr, luncha och sen drog vi o besikta bilen handla mat och hänta hem tapetböcker.

Alla mellanväggnar i stugan är uppe nu.

Nu får d räcka m info för idag.

20130405-212307.jpg

Kommentera

