Juni -13

Har vart skön.
Lata dagar i sol på atranden nedanför vårt hus & målandet av garaget fick jag äntligen färdigt idag, bara huset kvar då 😋

Sen har det blivit mycket shopping (vart utan cash i ett halv år nu så på tiden)
Och dejtande av kompisar som man inte hunnit träffa på länge, en del återstår, men sommaren är lång?! 😉

Har hunnit träffa mina släktingar från amerika och fått prata engelska i en vecka, jätteskoj! Skulle så vilja ses oftare!

Jag fick in också mina studiepoäng och har nu hela första året samt andra året klart, nu återstår 10 veckor praktik och 2 månder i skolan sen, är jag sjuksköterska! Och min inriktning till hälsovårdare ( svenskar=distrikt sjuksköterska) börjar förhoppningsvis då!

Bröllop var vi på i heljen, med en dans off i slutet. I love that feeling! Men to drunk to remember to show off och kände väl sig lite osäker med många stjärnor närvarande där 🙂 men hur kul bröllop som heelst!

Nu återstår denna sommar med packning avlivet i lådor, flytt till huset!?, ett till bröllop, några danser ska vi väl klämma in någonstans, och min käradte kommer om 26 dagar till oss ❤💗

20130701-211842.jpg

20130701-211857.jpg

20130701-211906.jpg

20130701-211919.jpg

20130701-211928.jpg

20130701-211942.jpg

Kommentera

