Detta händer idag

Typ ganska lungt.

Slutarbete på ideefront & forskningsmetodik uppgift att läsa genom en empirisk studie. Jag valde samvetesstress bland vårdstuderande på YH novia. Ganska intressant studie må jag säga. Också givande att veta, många har och kommer ha samma stress.

Iaf trivs vi underbart i vårt nya hem.
Har fått ganska mycket upplockat och har bestämt gästrummet får bli ett föråd så länge innan man vet vart allt igentligen ska vara. Även mitt pysselrum kommer att vara under constructions tills vi har tid att bygga det.

Igårkväll knackade våra underbara grannar och räckte över en välkomsgåva. Tack marika! 🙂
Skall njutas i heljen i gott sällskap av evelinas gudföräldrar.

Nästa helj blir det tjejkväll med alla mina underbara flickor! Ni som stått genom tjockt och tunt under hela tiden vi byggt nu, ni skall veta ni är guldvärda! För allt man lyft från sitt hjärta och tankar och ni fått mig att må lite bättre!

tack och hej, ha en trevlig helj!

20131115-141540.jpg

2 thoughts on “Detta händer idag

Kommentera

